Nya vårskor

Hej svej!
 
Vet att jag är urusel på att uppdatera...
Saknar verkligen att blogga men tidern räcker tyvärr inte till!
 
Nu bjuder jag iaf på ett litet inlägg.
 
Har varit ute och shoppat nya vårskor. Enligt kalendern ska det ju vara vår nu men termometern håller visst inte riktigt med. Har varit typ -10° nu de senate dagarna. Inte kul! Shoppade iaf med syrran för några dagar sedan. Köpte bla dess snygga ballerina som ni ser nedan.
 
 
 
 
Snygga va? De glittriga tänkte jag ha till fest och de med nitar får bli vardagsskor!
 
Lovar (igen!!) att jag ska bli bättre på att uppdatera!
 
Kramar
 
Johanna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

vart är dom med nitar ifrån?:)

2013-05-21 @ 13:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0