Traderafynd

Jag har börjat samla på Skilda Världar serien. Minns att jag satt som klistrad framför tvn när det började visas 1996. Helt galet så länge sen det är. Köpte den första boxen i somras eftersom den var på rea. Tänkte att jag kunde se det under tiden jag pysslar och gör mina kort. Köpte den andra boxen nu för några veckor sen. Har snart sett klart alla skivor så har varit sugen på att köpa den tredje boxen också. Kollade på Hemmakväll i lördags men där kostade den 299 kr. Tyckte det var lite dyrt så jag kikade in en sväng på Tradera istället och la bud på box 3, 4 och 5 för 199 kr. Det var några som la bud över mig och slutpriset blev 260 kr. Frakten 50. Galet billigt! Tre boxar till priset av en:) Kan inte bli bättre! Så nu har jag laddat upp med boxar inför hela hösten:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0