Beställning från H&M

 

Har hittat ett par godbitar på H&M:s hemsida som jag beställt hem. Jag brukar egentligen tycka det är roligare att handla kläder i butik och prova dem på plats men plaggen jag ville ha har jag inte hittat ute i någon butik. Har mycket kläder från H&M och storlekarna brukar vara densamma i de flesta plagg så tror nog att detta kan bli bra!

 

Beställde en mysig ljusrosa posotröja, en klänning och en tubbhalsduk. Halsduken var kanske inte världens snyggaste, men ska den när jag springer. Kanske kan minimera risken att bli förkyld… Lägger kanske upp bilder på kläderna senare:)

 

Nu ska jag fortsätta kolla på Bonde söker fru:)

 

Kram Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0