121017

Shit vad tiden går fort! Nu har mer än halva oktober månad gått! Skönt att tiden går så fort men samtidigt lite läskigt. Jag tycker att tiden bara går fortare och fortare ju äldre man blir. Snart är det jul igen!
 
Igår var jag och Micke ute och sprang en runda. Vi tog med oss Ludde också. Han var jätteduktig och hängde med hela rundan. Verkade nästan som att han ville springa ännu längre - det var full fart! Så han får nog hänga med fler gånger. Var länge sen jag hade med honom på joggingtur sist, brukar bara gå långa promenader med honom.
 
Ikväll blir det en lång runda med Ludde. Sen ska jag stryka och försöka hinna göra ett par julkort till.
 
Imorgon är det "fredag" för mig även om det är torsdag (är ledig på fredag). Riktigt gött! Efter jobbet ska jag gå på en synundersökning. Då lär jag förhoppningsvis få redan på om det är dålig syn som gör att jag har huvudvärk. På kvällen kommer syrran förbi. Tanken är att vi ska käka middag ihop och sen baka muffins. Sen sover hon över. Hon har inte sovit över hos mig sen jag bodde i Ystad och man träffar henne inte lika ofta som tidigare så det ska verkligen bli kul att ses:)
 
På fredag ska jag träffa Anna, Olivia och Carro. Blir en sväng på stan och lite fika. På kvällen blir det middag hos mamma och pappa. Kanske jag kikar förbi en sväng hos farmor och farfar också om tiden räcker till.
 
På lördag kommer Mickes föräldrar, syster och bror med familj hem till oss på middag. Ska bli riktigt kul! Tänkte bjuda på tacos och två olika smulpajer! 
 
Söndagen har vi inget planerat än. Kanske blir en sväng ner till Valen. Jag har hittat en snygg tröja på H&M:s hemsida som jag gärna skulle vilja se i verkligheten. Så hinner jag inte kolla på den imorn efter min synundersökning så kikar jag kanske på den på söndag. Tröjan tillhör Lana Del Ray kollektionen. Massa fina kläder men denna tröjan fastnade jag verligen för!
 
 
Snyggt och fräscht med vitt! Vid sidorna är det ett par svarta dragkedjor. Och priset är ynka 149 kr! Så hittar jag den idag eller på söndag så hamnar den i min garderob:)
 
Kram
Johanna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0