Påskhelgen

Då var snart påsken 2012 slut... Har varit skönt att vara ledig ett par dagar extra. Tyvärr har vädret varit lite trist. Snö på påskafton är ingen höjdare.. Men i övrigt har påskhelgen varit bra:)

I fredags träffade jag Anna, Olivia och Carro. Vi fikade och gick en lång promenad med hundarna. Även om det var kallt så var det riktigt härligt att komma ut. Ludde hade tur och fick en dejt med söta Stina (Carros vovve).




Fick muta dom med godis för att de skulle sitta såhär fint;)



Promenad i blåsten...

Fick även en del av sakerna jag beställt från Zelected by House av Anna. Ljusstakar och zinkhus.



Köpte två fina zinkhus som får bo i min hall:)



Blev inte världens bästa bild men supersnygga i verligheten!

Blev en riktigt härlig eftermiddag med tjejerna! Får göras om snart igen!

På kvällen firade jag och L-J ett halvår tillsammans:) Det firades med bubbel och middag på Store Thor! Kvällen avslutades på Soft Social Club med ett par goda drinkar...

I lördags åkte jag och L-J på en liten minikonstrunda. Kollade på Gynning x 2. Jag gillade Carolines tavlor men hennes mammas skulpturer var väl ingen höjdare. Sen åkte vi vidare till Kåseberga och tog varsin sillamacka.. Sill är väl inte direkt min favorit men detta var faktiskt helt okej:)



Sillamacka och snaps:)



Kåseberga.. Kallt och ruggigt...

Sen körde vi vidare en sväng till Kabusa konsthall. Där var en del tavlor och lite annat smått och gott..



Hittade bland annat dessa taxarna... Snygga? Nä....

På kvällen hade jag vänner hemma hos mig på påskmiddag! Var riktigt gott! Sen förfestade vi lite här och sen blev det utgång på lite mer! Får väl se om det kommer upp några bilder från kvällen här sen... Är tyvärr inte riktigt bloggmaterial;) Blev iaf en superkul kväll:)

I söndags tog jag en lååååång sovmorgon. På kvällen var det påskmiddag med familjen och farmor och farfar!
God mat och trevligt sällskap!



Ludde sitter vid bordet å ätar påskmat;)

Har inte så mkt planer för dagen. Får se vad som händer... Blir nog ganska lugnt. Kanske en lång promenad med Ludde...

Hoppas att alla har haft en härlig påskhelg!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0