120419

Har kommit igång bra med träningen nu efter vinterns alla jobbiga förkylningar…

 

Är ju ute och går mycket med Ludde i vanliga fall men nu har blir det även mycket powerwalk i veckorna när jag inte har Ludde.

Har även varit ute och sprungit ett par gånger. Skönt att det är ljusare på kvällarna nu. Är roligare att springa vid havet och i skogen än inne i stan. Men det känns inte så roligt att springa runt i skogen när det är kolsvart ute… Igår var jag ute och sprang en sväng längs stranden. Känner ingen träningsvärk alls idag – härligt!

I söndags fick jag ut L-J på en lång promenad i Malmö. I måndags var jag och Ulrika ute och gick en sväng i Lund. I tisdags gick jag en lång runda själv i Ystad. Ikväll blir det en lång promenad med Ludde och André!

 

Riktigt härligt att äntligen få komma igång igen! Jag har varit så mycket förkyld i vintras så har knappt kunnat träna överhuvudtaget. Lite hopprep då och då och promenader men mer har det inte varit. Så som sagt, riktigt härligt att kunna träna igen! Hoppas nu bara man får hålla sig frisk!

 

Imorgon är jag ledig från jobbet! Då blir det blir en runda till IKEA på dagen med Anna och Olivia. På kvällen kommer L-J hem till mig. Blir väl nån god mat och film då…

 

Hoppas alla får en jättebra helg!

 

Massa kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0