120414

Som ni märker har jag blivit mycket bättre på att blogga nu! Börjar tycka att det är kul igen:) Ser ingen anledning att skriva när jag inte känner för det så därför det blir lite pauser ibland...

Idag har jag varit effektiv. Vaknade redan vid 8.00 idag.. Gick ut en sväng med Ludde och sen kom mamma och pappa hit för att hjälpa mej röja på vinden och putsa fönster. Var tvungen till att få undan lite på vinden. Alla lägenheter har ett förråd var, men de är ganska små så alla ställer lite av sina saker i en gång utanför förråden. Nu är tydligen detta inte brandsäkert och ska rensas bort innan månaden är slut.. Därav mitt initiativ till att städa idag eftersom jag också har saker som står och skräpar.



Som tur är så är det inte bara mitt skräp som står här...

Efter vindsstädningen blev det fönsterputsning. Behövdes verkligen. Nu kan man ju SE ut genom fönsterna. Känns riktigt bra:) Sen blev det fika med mamma och pappa.. Jag hade köpt nybakat italienskt bröd och pålägg som jag bjöd på..

Har varit grymt härligt väder idag så det var läge att komma ut lite i friska luften. Blev en lång promenad längs stranden med Ludde och en kompis. Sen gick syrran och jag förbi farmor och farfar en sväng och fikade.. Mkt fika idag...

Nu till något helt annat! Jag har gjort en hel del nya 3D-kort den senaste tiden så tänkte lägga upp lite bilder och visa er :)















Har förresten hämtat ett par ballerinaskor idag som jag beställt från H&M. Är typ slut i alla butiker men på nätet fanns det några kvar:) Har även beställt ett par svarta som kommer i början av maj!


Det var allt för idag!

Kram på er!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0