120412

Nu har jag varit duktig och börjat träna igen. Har varit förkyld större delen av vintern och så fort jag har känt mig frisk och börjat träna har jag blivit dålig igen. Värdelöst… Men nu ger jag det en chans till så får vi se om det funkar. Är ju inte så kallt ute nu… Började lite lätt med en timmes powerwalking i tisdags. Gick en sväng längs stranden i Ystad och lite i bostadsområden. Var lite regnigt och småruggigt men ändå väldigt härligt att komma ut. Blev även lite sit-ups och benövningar.

  

Som ni ser så ser det inte alltför kul ut nere vid stranden nu när det är så trist väder…

 

Igår var jag ute och joggade en sväng. Blev en sväng längs kusten, tror det blev ca 5 km. Känns minsann lite i benen idag. Märks att man inte är i samma form som för några månader sedan – men det ska det bli ändring på nu J

  

Innan joggingrundan. Färgglad tröja som gör att man syns ordentligtJ

 

Idag blir det powerwalking igen! Ska gå en sväng med André. Kul med lite sällskap när man går. Kan man snacka skit under tiden så blir det lite roligare. Tror det blir en sväng i skogen idag… Sen får jag ägna resten av kvällen till att städa. Sådär lagom kul men det ska ju göras det med…

 

Förresten, om någon är sugen på att gå en promenad eller ta en joggingtur så hojta till! Blir alltid roligare när man är tvåJ

 

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0