110531

Shit vad jag är kass på att blogga.. Blir inte alls ofta längre. Men idag blir det iaf ett litet inlägg:)

Tänkte lägga in några bilder från förra helgen när jag hade min födelsedagsfest..

Håll till godo!
















Haha.. Skriver ingen kommentar om någon av bilderna.. De får tala för sig själva:)

I lördags var jag på 20, 25 och 30 årsfest. Daniel, Erika och Jimmy fyllde år. Blev en superkul fest med god mat och trevligt folk:)

I söndags firade vi mors dag. Mamma fick två gulliga toppar från mej och mina syskon. På kvällen åt vid god middag på skogshyddan tillsammans med farmor och farfar!

Jobb imorgon också, sen är jag ledig i fem dagar, riktigt gött:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0