110522

Igår firade jag min födelsedag tillsammans med familj och släktingar!
Firade ute hos mamma och pappa. Är lite svårt att knöka in en massa folk i min lilla etta och bjuda på mat och hela köret. Tur att mammsen och pappsen var snälla och lånade ut sitt hus!

Bjöd på tacopaj och sallad och sen blev det olika sorters glass och kex till efterrätt.

Var kanonhärligt väder, så var ute nästan hela kvällen!

Fick en massa fina presenter, men tyckte bilderna jag tog blev kassa, så får skriva vad jag fick istället; Minigrill med en massa tillbehör, en stor korg med en massa kul saker (the, presentkort, miniverktygsset m.m.), massa fina blommor, pengar, presentkort, pyjamasbyxor, vin och chocklad. Tror jag fick med allt nu.

Bilder från kvällen kommer när min kära syster har lagt in bilderna som hon tog.

Blev iaf en kanonbra kväll!

Tack alla som var där:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0