110730

Helt sinnes så mkt det regnar.. Är ganska trött på det nu. Känns som att hela semestern regnar bort. Tur man har två veckor kvar, får hoppas på lite sol då. Vill ligga och slappa på stranden me en bra bok å musik i lurarna.. Hade blivit överlycklig om jag hade fått några såna dagar.. Har i alla fall fått fixat mkt här hemma nu när det har varit tråkigt väder, städat och grejat.. Igår var jag iväg och handlade ett par stora blommor. De två jag hade innan hade gjort sitt (alldeles för många bruna blad)..



Denna blomman ser lite trevligare ut..



Lite mörk bild.. Men snygg blomma:)

Idag ska jag fira kusin Nic som fyllde 3 år i torsdags! Senare ikväll blir det förfest och utgång:)

Hoppas alla får en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0