110124

Då var det måndag igen och ny vecka!

Har jobbat som vanligt idag. Det har flytit på bra på jobbet och tiden har gått fort.. Härligt!

Efter jobbet åkte jag till Malmö för att träffa Madde. Vi shoppade lite och käkade en god middag ihop! Var som alltid lika kul att träffa Madde:) Fick hålla i pengarna idag, märks verkligen att det är januari månad, men köpte i alla fall ett par saker...



Jag hatar att diska, men kanske det kan bli roligare med denna söta diskborsten från Lagerhaus...



Mysig pyjamaströja från New Yorker! Tredje tröjan med ett bi som jag köper därifrån, tycker de är så söta:)



Gulligt (och förhoppningsvis gott) godis från Lagerhaus!

När jag skulle hem möttes jag av ett mindre glädjande besked, tågen till Ystad var inställda.. Jippi! Fick bli ersättningsbuss hem som stannade i varje håla mellan Malmö och Ystad... Roligare kan man ju ha det... Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Jag hatar Skånetrafiken
!!!

Nu ska jag fixa naglarna och sen blir det sängen. Kommer inte ta lång tid för mig att somna, är supertrött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0