100919

Idag är det dags att rösta. Jag har ändrat inriktning helt sedan förra valet och kommer att rösta på Moderaterna. Mest för den sänkta skatten, men även för att de vill att alla som kan arbeta ska arbeta. De vill även att det ska löna sig att arbeta, vilket jag tycker är helt rätt, det ska INTE löna sig att leva på bidrag. Tror, och hoppas, verkligen att det blir alliansen som tar hem segern i valet idag!

Nu till något helt annat. Igår firade vi Annies 2-årsdag! Vi firade även Annies kusin Emilie som fyller år på samma dag som Annie.



Sötare liten tjej får man leta efter:)

Nedan kommer presenterna som Annie fick av mig och Danne.



En gullig klänning.



Tuffa jeans (jag tycker hjärtanen på knäna är så gulliga)



En servis med Hello Kitty!



Pussel med barbapappa.



Snäckan fick också ett kort som jag gjort själv...



Annies kusin Emilie fick en likadan klänning som Annie, men med annat mönster. Hon fick även ett kort som jag gjort själv, men det glömde jag att fota. Sen fick tjejerna även vars en påse med lördagsgodis:)

Avslutar med en bild på sötnosen Annie när hon öppnar paket!



Hoppas alla får en trevlig söndag!!




Kommentarer
Postat av: Henrik

Fina bilder!

2010-09-19 @ 14:04:19
Postat av: Anonym

Skoj att ni ville vara med och fira tjejerna igår!

Annie ville leka med Hello kitty servisen direkt när hon vaknat i dag! kram från Elin

2010-09-19 @ 14:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0