101031

Hej svej!

Då var snart oktober slut. Helt sjukt så fort tiden går...

Har kommit ganska bra tillrätta i Ystad nu.. Drygt att pendla bara, ca 3 timmars restid varje dag. I don't like...

Helgen har i alla fall varit bra. I fredags träffade jag Anna, Malin och deras barn Olivia och Liam. Vi fikade och sen var vi hemma hos Malin ett tag. På kvällen var jag ute hos mamma och pappa och käkade och gjorde kort.

I lördags var jag nere en sväng i stan. Hittade en ny vinterjacka, jeansleggings, ett halsband och nya underkläder. På kvällen var Sara och jag ute och åt på Soft. Mysigt ställe och god mat. Efter det kollade vi på nya Beckfilmen, den var ganska ruggig, men väldigt bra!

Idag har jag varit en sväng hos Linda, L-H och lilla Zavannah. Vi var ute och käkade på ett nytt ställe i Sjöbo, fint ställe och helt ok mat. Sen gjorde Linda och jag julkort. Känns galet att börja med det redan nu, men det är hög tid att börja nu om man ska hinna göra så många som man vill.

Ikväll blir det lugnt. Ska kolla på Beck på tv sen...



Slänger in en bild på sötnosen Zavannah och hennes isbjörn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0