101115

Nu ska jag vara lite ytlig och tråkig och bara lägga in lite bilder från de senaste shoppingrundorna. Jag kan faktist tycka det är lite kul att gå tillbaka i bloggen och se vad man har handlat. Så kika om ni vill, tycker ni att jag är tråkig så bara kryssa ;)



Snygga tallrikar. Köpa på Cinnober design. Prickigt, färgglatt och gammeldags i en bra kombination. Tyvärr ger inte bilden tallrikarna rättvisa. Ska börja samla på dessa tallrikarna, helt ok pris och såå snygga. Verkligen min stil!



En av presenterna pappa fick igår på fars dag. Köpt på lagerhaus. Han fick även två trisslotter. Blev iaf en liten vinst, men tyvärr ingen miljon...



Ja, jag vet att jag är tramsig. Men jag var bara tvungen att köpa denna snubben och hänga upp i bilen. Såå söt!



Lykta som står fint ute på min trappa!



Inpackning, handkräm, ansiktsmasker  och lite annat smått och gott från Oriflame!



Tuff sminkväska från H&M. Ser nästan ut som en partyväska tycker jag;)

Nä, nu får det räcka med bilder... Är dags att sova nu så att man orkar upp imorn!

Ni som inte ska lägga er än får ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att se dina inköp :) super fina tallrikar vart finns den affären?

2010-11-15 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0