100530

Mors dag och födelsedagsfirande stod på schemat idag!

Mamma fick detta söta paket av mig och mina syskon:



Ett gulligt paket som innehöll:



Detta söta smycke! Funderar på att köpa ett till mig själv också, tycker det är jättefint!

Firade även min födelsedag idag tillsammans med familj och släktingar. Var skoj att träffa alla!

Jag bjöd på nybakade bullar, bröd och baguetter, en massa pålägg, frukt och grönsaker.



Var väldigt gott! Och mätt blev man! Till efterrätt blev det god cheesecake med hallon som jag beställt från mamma:)

Fick en hel del presenter. Av mamma och pappa fick jag pengar (som ska användas till att köpa nya däck till bilen). Fick även kakformar av dem, mamma tycker nog att jag ska börja baka lite mer haha:) Fick även en potatismosare som jag hade önskat mig, har saknats en sån i köket.

Av farmor och farfar fick jag också pengar, får se vad man kan hitta på för kul för dem, kanske en ny klänning? :)

Jag fíck även pengar av min ena morbror och hans familj. Av en annan morbror fick jag ett jordgubbsvin som såg väldigt mumsigt ut:) Kanske öppnas nästa helg...

Av min ena kusin fick jag två gulliga presenter:



Kände på mig att jag skulle få "tramspresenter" efter vad jag gav honom när han fyllde 25. Fick en söt little big planet gubbe, älskar den figuren, ska definitivt stå framme:) Fick även en tuff liten "bok" med smilies med olika humör. Bara att visa en arg gubbe om man har en dålig dag. Älskar såna här onödiga prylar. Exempel på smiley:



Drömmande smiley!

Av Dannes föräldrar fick jag en söt vårtröja och ett matchande armband från Bag Lady.



Vårfint!



Närbild på det fina armbandet.

Dagens födelsedagsoutfit:



Klänning från Vero Moda. Ludde fick också vara med på ett hörn:)

Blev en trevlig eftermiddag!

Tack för alla fina presenter!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0