100522

Då var det helg igen, härligt:) Var ledig igår med, så det blir en extra lång helg!

Efter jobbet i torsdags åkte jag ner till Ystad och gick en sväng med syrran. Jag fick välja present till min födelsedag, blev ett jättesött halsband från Pearls for girls. Tack Karin! Jag köpte även lite smycken själv, en ring  och ett halsband från Spinning Jewelry. Efter promenaden i Ystad blev det middag hemma hos mamma och pappa. Sen körde jag och Karin hem för att kolla på film, blev Avatar. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar filmen eller inte. Den var jättebra gjord, men science fiction filmer är inte riktigt min typ av film. Jag tyckte nästan att det kändes som en Disneyfilm. Men ändå bra historia, somnade i alla fall inte när jag såg filmen...



 Syrran och jag spendade gårdagen på Entre. Skrev ju i förra inlägget att jag har varit så duktig och inte shoppat så mkt denna månaden, men det blev det ändring på igår haha... Hittade jättemkt fint både jag och Karin. Blev en toppendag, som vanligt när vi är iväg och hittar på nåt ♥

Bjuder på lite bilder nedan på en del av det jag handlade...



Supertufft nattelinne från H&M!



Bolero från Vero Moda.



Söt klänning från Vero Moda.



Örhängen från en smyckesbutik på Entre.



Tramströja från New Yorker:)



Festklänning från H&M.

Köpte även ett par shorts, underkläder och badkläder. Så man hade en hel del kassar med sig hem igår:)

Igår kväll kollade jag på film, Allt om min syster hette den.



Superbra film, verkligen värd att se.

Fick förresten min födelsedagspresent idag av älsklingen. Fick en resa till Köpehamn med övernattning på hotell, frukost och en god middag! Ska åka imorgon och kommer hem på måndag. Verkligen en superbra present! Blev jätteglad! Tack så jättemkt älskling:) Kommer bli supermysigt att åka iväg med dig!

Ikväll ska vi in en sväng till Lundakarnevalen och se om där händer nåt kul. Tar nog bussen dit, är nog inte det lättaste att köra bil därinne ikväll...

Massa kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0