100518

Hej svej!

Visst är det en fin header jag fått! Tack för all hjälp Karin!

Tänkte summera de senaste dagarna med lite bilder och text...



Har faktiskt inte blivit så mycket shopping denna månaden. Är duktig och sparar för en gångs skull. Har i alla fall hittat en söt klänning för några dagar sedan. Kommer bli fin till sommaren:)



Firade farfars födelsedagar för ungefär en vecka sedan. Han fick lyxiga belgiska praliner från Ahlgrens i Lund. Paketet blev jättefint inslaget och man fick en söt kass till också (men det kunde man gott få när chockladen var så dyr... haha) Farfar verkade tycka om sin present:)



Förra torsdagen var jag ledig. Då passade jag på att träffa Linda och denna lilla sötnosen! Var jättekul att ses. Blev en massa prat och vi fick även gjort en del kort. Se nedan.



Barndop.



Grattiskort.



Ett grattiskort till.

Har blivit lite mer pyssel i helgen. Så nu har jag lite nya kort att sälja. Lägger upp några till här nedanför.



Studentkort.



Blommor.



Ett till studentkort.



Dopkort pojke.



Och ett blomkort till.

I lördags var vi hos Rikard och Ida på middag. Elin, Henke och Annie var också där. Har tyvärr inga bilder från kvällen som blev så bra. Maten och sällskapet var i alla fall jättebra! Kvällen fick dock ett lite lustigt slut eftersom värden somnade i klädkammaren... Jaja, inte lätt att vara trött...

Denna veckan blir kort, är ledig på fredag, ska bli skönt! Då bär det förhoppningsvis av till Entré med syrran. Är även ledig på måndag nästa vecka när jag fyller år, så det kommer bli en riktigt långhelg:)

Hoppas ni får en fortsatt bra vecka!




Kommentarer
Postat av: Linda

Så snyggt med den nya designen på din blogg hade också velat ha det så nu när man har Zavannah. Jättesöt bild på henne du lagt in:)

2010-05-19 @ 09:44:13
URL: http://lindaracz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0