100508

Då var det helg igen! Härligt:)

Igår träffade jag Anna, Olivia och syrran. Vi gick en sväng i Ystad och sedan fikade vi. Inte klokt så mycket Olivia hade växt sen jag träffade henne sist, det går verkligen fort. Hon blir bara sötare och sötare för varje gång man träffar henne! Hon var så glad och gullig hela tiden igår. Och man blir själv så himla glad när man träffar dessa  småpluttar.

Hittade lite fint "nagelgodis" igår när vi gick en runda i stan.



Syns tyvärr lite dåligt. Tre ljusa nagellack och små söta klistermärken med blommor till naglarna. Blir supersött! Allt är köpt på Chrispa. Farlig affär att gå in i, man hittar alltid nåt kul:)



Träffade min syrra innan i veckan också, vi gick en runda i Lund och kikade lite i affärer. Köpte lite smått och gott, bland annat dessa söta pyjamasbyxor. Hittade dem på H&M. Eftersom jag älskar pyjamasbyxor kunde jag inte motstå dessa:) Så söta! Tycker rutigt och ljusa vårfärger är så fint. Men jag får nog börja rensa ut pyjamasbyxor från garderoben snart, börjar bli en hel del... Blev i alla fall en väldigt trevlig dag i Lund med syrran, som vanligt när vi träffas!

Idag blir det kanske cruising i Ystad, om vädret är bra vill säga. Inte så kul att stå ute i regn annars.

Hoppas ni får en bra helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0