100329

Då var det måndag igen!

Skönt att veckans första dag är avklarad. Har jobbat fram till vid 16 idag. Efter det åkte Danne och klippte sig i Lund. Under tiden passade jag på att gå en sväng på Nova. Jag var ute efter ett par jeansleggings, men jag hittade inte några som jag gillade. Blev en annan liten present till mig själv istället...



Sötsakerna ligger i denna påsen...



Likadant halsband som jag gav till Linda i födelsedagspresent. Tyckte att jag också var värd ett gulligt smycke. Köpte en extra berlock till också med texten "Hope". Köpt på Sisters.



Sött Sött Sött

Nu ikväll blir det lite tv. Ska kanske klippa nåt kort med. Får se vad jag hinner med.

Hoppas ni får en fortsatt bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0