100328

Vill först och främst säga GRATTIS till Linda och L-H som fått en söt liten tjej idag:)
Önskar er all lycka som finns med er lilla familj!



Själv har jag varit och firat min kusin idag. Han blev 25 år för några dagar sedan. Eftersom han inte önskade sig något fick han en riktig tramspresent av mig!



En knallrosa stor spargrisk med texten "För svinrika". Faktiskt riktigt söt!



Snyggt kort. Han tyvärr inte göra något kort själv till honon, så det fick bli ett "köbekort".

Antar att födelsedagsgrisen inte vill vara med på bild i min blogg, så jag bjuder på en bild på min yngska kusin istället.



Sååå söt:) Var full fart på honom under hela födelsedagsfesten. Han har blivit en riktig busunge!

Igår träffade jag Linda. Gjorde lite kort med henne och åt en god middag som L-H hade lagat. Var sista gången jag såg henne med hennes stora mage eftersom hennes tjej födde idag. Linda fick två presenter av mig eftersom hon fyllde 26 år i fredags.



Lindas presenter och kort. Hon fick en gullig rosa top med vita blommor på från Vero Moda, hittade tyvärr ingen bild av den på nätet.



Hon fick även detta gulliga halsband från Pearls for girls. Tycker tyvärr inte att bilden gör smycket rättvisa, det var mycket sötare i verkligheten.



Kortet jag gav till Linda. Hon verkade bli glad över sina presenter. Kul när man köper saker som folk gillar:)

I fredags var jag nere i Ystad och hämtade Ludde och åt en god middag hos mamma och pappa. Fick en massa söta vårblommor av mamma.



Såhär fint blev det när jag planterade vårblommorna:)

I torsdags var jag iväg i Malmö med sweety. Vi köpte födelsedagspresenter till hans bror som fyllde 23 igår. Blev Björn Borg kalsonger och två tröjor från JC. Jag köpte lite smått och gott. Fyndade bland annat på Lagerhaus som hade 20% på hela sortimentet.



Presentpapper, snören, servetter, muffinsformar och en söt påse från Lagerhaus. Älskling undrade vad jag skulle med muffinsformarna till eftersom jag nästan aldrig bakar. Men de var ju så söta med hjärtan på, så jag vara bara tvungen att köpa dem. Får väl baka lite muffiins till påsk kanske.

I onsdags var Danne och jag ute och åt planka. Vi firade att det var 3 år sedan vi träffades. Inte klokt vad tiden går fort!

Resten av denna veckan har jag jobbat som vanligt, tränat, gjort kort och tagit det lugnt.

Hoppas ni får en jättebra påskvecka!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman. Tack så mycket! Skönt att vara hemma. Tjejen sover så sött just nu...



Kram syns på fredag:)

2010-03-30 @ 19:47:14
URL: http://lindaracz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0