100322

Då var det måndag igen och ny vecka!

Jag har verkligen haft en superbra helg. Träffat en massa vänner och hittat på kul saker.

Har träffat Madde och shoppat, vi har inte setts sen min examensfest, så det var verkligen på tiden att vi sågs. Var verkligen jättekul att träffa henne!

Har träffat Anna och Olivia i Ystad där vi tog en fika ihop. Alltid lika roligt att träffa Anna och hennes lilla tjej!

Jag har varit duktig och påskpyntat lite hemma hos Danne. Har köpt ett ris med en massa fjädrar i.



Tyckte det blev hyfsat fint!

I lördags kväll var vår lilla guddotter Annie här. Hon har jätteduktig hela kvällen. Det var full fart hela tiden och kvällen gick jättefort. Hade köpt en liten present till henne som hon verkade gilla.



En häst som hon kan dra runt. Riktigt söt!



Danne tog en bra bild på mig och Anniesnäckan!



Annie äter glass!

Tog ett jättegullig kort på Danne och Annie ihop med när de läste saga. Men Danne tyckte inte det blev bra, så får väl vara snäll och inte lägga ut det.

Har även blivit ett några rundor med Luddeplutten i regnet under helgen. 



Ludde inviger sin nya regnjacka!

I söndags var jag duktig och tränade lite, måste verkligen skärpa mig nu inför sommaren. Men det är på väg åt rätt håll iaf!

Var även nere en sväng hos mamma och pappa i söndags och hälsade på. Träffade även min lille kusin Kasper som de passade. Eller, han är inte så liten längre. Går ju i ettan, inte klokt vad tiden går fort. Tyckte inte det var längesen han var en liten bebis. 

I söndags kväll var jag en sväng hos Linda och L-h. De bjöd på en god kycklinggryta. Linda hade blivit riktigt tjock om magen nu, inte många dagar kvar tills de ska få sin lilla tjej. 

Resten av söndagskvällen spenderades i soffan med Danne. 

Idag har jag jobbat som vanligt. Dagen har gått hur fort som helst. Har haft att göra hela tiden, men skönt när tiden går fort. 

Nu ska jag ta tag i strykningen. Ganska lustigt att det nästan alltid ligger ett berg med tvätt och väntar på mig...






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0