100316

Tjolahopp!

Dags för lite uppdatering.

Har varit i min lägenhet i Ystad hela helgen eftersom Danne har varit i Stockholm med jobbet och sett melodifestivalen.

I fredags hade jag  myskväll med min lilla Luddeplutt. Vi låg i soffan hela kvällen och tittade på tv å åt mumsiga chips. Bättre fredagskväll kan man knappt ha!

Började lördagen med att sola, riktigt skönt. Jag håller på att somna varje gång jag solar. Är så skönt att bara ligga ner och vila i ett varmt solarie. Och så härligt att bli brun:)

Senare på dagen var jag nere i stan en sväng. Hittade en söt klänning.



Riktigt somrig å söt:)

På eftermiddagen träffade jag Jenny. Vi var på en res- och matmässa i Ystad. Var väl inte direkt en jättekul mässa, men det var skoj att träffa Jenny. Blir tyvärr inte så ofta vi ses längre.

På kvällen var jag på fest med Anna och några kompisar till henne. Var jätteskoj. Efter det åkte vi till Lite Mer.

Litemer... 13/3

Bild från vimmelkantig.se. Anna, jag och två tjejer från festen.

I söndags tog jag det ganska lugnt. Hälsade på mina föräldrar och farmor och farmar. Passade även på att mysa med Ludde. På kvällen lagade jag å Danne tacos.

Nu denna veckan är det jobb som vanligt. Ska kanske en sväng till Nova med Madde senare i veckan. Ska även försöka komma igång med min träning igen. Har inte blivit mycket av det denna vintern, antingen har jag varit sjuk eller så har jag inte känt för det. Men nu ska jag försöka se till så att det blir ändring på det!

Hoppas ni får en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0