100309

Nu har jag gått och blivit riktigt förkyld:( Drygt... Har i alla fall varit och jobbat idag, men var helt slut när jag kom hem. Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon. Fick en rolig nyhet på jobbet igår, från den första april får jag löneökning med 5,3%, inte så dumt. Alla extra pengar är varmt välkomna till min plånbok:)

I söndags döptes lille Albin. Var ett jättefint dop och väldigt god mat efteråt. Dessa doppresenter fick Albin av mig och Danne:



En bok med massa sagor och en skiva med barnsånger.



Söta kläder från Lindex!



Kort som jag gjort själv.



Albin fick presenterna i denna fina kartongväska!



Jag och dagens huvudperson:)

Tack så jättemycket Helena och Koffe för en trevlig eftermiddag:)

Nu till lite av de senaste dagarnas shopping:



Söta krukor och blommor:)



Kunde bara inte motstå detta urgulliga halsband från "Pearls for girls". Har blivit helt tokig i deras smycken. I den runda ringen på halsbandet står det "Make love, not war". Verkligen gulligt och halsbandet passar till det mesta!



Leggings så det räcker och blir över. Från vänster, glittriga (syns tyvärr inte på bilden) leggings från MQ, svarta leggings med silvriga knappar längst ner, från MQ och jeansleggings från H&M.



Snygga blixlås längst nere på jeansleggingsen.

Nu får det räcka med bloggande för idag, dags att återvända till nässpray och näsdukar.

Avslutar med en gullig bild på mina föräldrars lille kisse Tiger när han ligger i solen räcker tunga.  Han ser så tuff ut! Bilden är tagen i  helgen.




Kommentarer
Postat av: Helena och Albin

Oh så fin bild på dig o albin:) tack snälla för alla fina presenter allt var super fint. Stor kram från oss

2010-03-09 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0