100302

Har varit hemma från jobbet idag, har haft ont i magen hela dagen. Tråkigt:( Och inte verkar det bli bättre heller. Kändes som det skulle bli bättre i eftermiddags, men nu har jag ont som tusan igen. Ska i alla fall skriva ett blogginlägg innan jag går och vilar igen.

I torsdags träffade jag syrran. Vi kollade på film i min lägenhet i Ystad. Såg den nya Beckfilmen "I stormens öga". Jag brukar gilla Beckfilmerna, men denna var inte alls bra, trist. Men det blev en trevlig kväll trots en kass film.

I fredags var jag ledig:) Umgicks med syrran lite på dagen. Vi gick i stan och sen tog vi en fika på Snuggles. På kvällen umgicks jag med älsklingen, vi kollade bland annat på film.

I lördags blev det en massa bus och mys med Ludde. På kvällen var vi egentligen bortbjudna på middag, men det blev inställt på grund av sjukdom. Blev en film hemma istället, funkade det med.

I söndags döptes lilla Olivia. Tyvärr blev det inte så mycket bilder från kyrkan för mitt batteri dog. Får fråga Anna om hon kan skicka några till mig. Denna bilden blev i alla fall någorlunda bra.



Anna, Martin, Olivia, gudfar Håkan och jag.

Köpte en del doppresenter till Olivia som jag hoppas hon blev glad för:)



Kedja och hänge i silver. En jättegullig skyddsängel.



En sagobok med massa fina bilder.



Supersöt klänning:)



Kort som jag gjort själv. Tyckte det blev riktigt sött:)



Presenterna och kortet fick Olivia i en gullig kartongväska.

Var ett jättetrevligt dop. Olivia var så duktig och söt! Tack Anna och Martin för att jag fick vara gudmor till er lilla prinsessa!

Efter dopet fick jag jättegulliga presenter av Anna, Martin och Olivia, ett fint kort, tulpaner och ett jättegullig foto på Olivia i en ram. Fick naturligtvis också ett fadderbrev.



Jättegulliga presenter:)

Igår (måndag) var jag också ledig. Blev en liten shoppingtur med syrran. Köpte lite heminredningsprylar.



Kuddar från Jysk, de passade verkligen perfekt ihop med sängöverkastet!



Smått och gott till badrummet:) Jag lyckades välja exakt rätt nyans på träet för att det skulle passa ihop med kommoden i badrummet. Från Olssons basar.



Tabletter från Jysk.



Från Olssons basar. Fanns även i svart och i många andra designer. Hur snyggt som helst:)



Vacker lykta som jag har hängt i köksfönstret. Även denna är köpt på Olssons basar.

Resten av måndagen spenderade jag hemma hos mina föräldrar. Jag gjorde en del påskkort, var ute med Ludde och åt en god middag.

Blev ju ett ganska långt inlägg ändå! Nu blir det till att vila för mig resten av kvällen. Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon så att jag kan jobba.

Hoppas ni får en bra kväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0