100630

Hallå!

Idag är det sista dagen i juni månad, helt sjukt vad tiden går fort.

Tänkte köra en lite uppdatering av vad som har hänt de senaste dagarna.

I fredags firade vi midsommar hos Koffe, Helena och Albin. Blev en jättekul dag med god mat, lekar och trevlig sällskap. Tog några bilder som jag tänkte bjuda på...



Stafetter!



Dans kring midsommarstången!



Isak och David!



Haha! Älskling kränger en apelsin.



Älskling igen, här ser man inte lika galen ut som på förra bilden:)



Den enda bilden som togs på mig under kvällen... Och naturligvis ska jag blunda...



Den söta klänningen som jag hade på midsommar. Från Vila. Hittade den två dagar innan midsommar, så det var ren tur!

I lördags var vi hos mina föräldrar och fikade. Senare på kvällen åkte vi till Linda, L-H och Zavannah och grillade. Det blev en jättetrevlig kväll och vädret var kanonfint! Maten som L-H hade fixat var supergod. Tog lite bilder på lilltjejen under kvällen! Hon blev så söt på alla bilderna:)



Zavannah är trött:)



Lite fundersam...



Svårt att bli så mkt sötare:)



Söt mamma och söt dotter!

I söndags var Danne iväg och fiskade. Ludde och jag var ute och solade i trädgården hela dagen. Var riktigt härligt:)



Ludde solar:)

Måndag, tisdag och idag har jag jobbat som vanligt. Har haft ganska mycket att göra efter midsommarhelgen, men dagarna har gått fort. Nu är det snart helg igen:)

Var och hämtade ut några böcker igår som jag beställde innan helgen...



Två böcker av Marian Keyes och en bok som heter Inspärrad. Så nu har jag att läsa när jag ligger och solar i sommar...



En av böckerna var inte liiite fet. Är lika tjock som de två andra ihop. Var typ 700 sidor. Som sagt, jag har att läsa i sommar... Böckerna är beställda från Adlibris. Gratis frakt och böckerna kostade bara lite över 100 kr sammanlagt. Billigt och bra:)

Ikväll har jag varit ute och sprungit en lång runda i skogen. Var riktigt härligt. Får se om man får träningsvärk imorgon. Ska fixa lite med tvätten nu och sen ska jag äta lite goda jordgubbar.




Kommentarer
Postat av: angelica

Har också beställt boken "Inspärrad". Jag kan inte sluta läsa såna böcker, även om det är hemska saker man läser om så gillar jag den typen av böcker.

2010-06-30 @ 21:00:41
URL: http://wippzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0