100621

Idag fyller min lille Hoppeplutt 6 år! Inte klokt vad tiden går fort...



Grattis min lilla älskling:) Blev ett par extra godisbitar i födelsedagspresent:)


Gick en sväng i stan idag efter jobbet. Var på jakt efter en klänning till midsommar, men hittade inget kul alls. Blev riktigt besviken. Får väl ta på mig nån gammal trasa på fredag...

Sitter och pimplar tranbärsdryck nu, känns som jag håller på att få urinvägsinfektion. Hoppas verkligen inte, jag vill inte va sjuk nu när det snart är midsommar. Får ta och blanda till lite citronvatten sen också. Ju surare desto bättre:)

Måste förresten bara varna er, den filmen vi såg igår, Apan, var verkligen skitkass. Lät bra när man läste vad den handlade om och den hade fått bra betyg. Men shit va kass den var. Tummen ner...

Hoppas ni har en bra måndagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0