100620

Missade ju Viktorias och Daniels bröllop igår eftersom jag var på dop. Men spelade i alla fall in vigseln, så den såg jag idag. Såååå fint bröllopet var. De verkar passa så himla bra ihop och är ett jättefint par. Man kan inte annat än vara lycklig för deras skull:)



De är så söta ihop:)

Idag har Danne och jag storstädat i vårt förråd i trädgården. Har rensat ut hur mycket skit som helst så nu är där gott om plats. Behövdes verkligen en storstädningl, så var skönt att äntligen få det gjort.

Ikväll åt vi middag hos mamma och pappa. Blev en god köttfärspaj som mamma gjort. Var riktigt skönt att slippa laga mat själv idag.

Glömde lägga in bilder på vad Zavannah fick i doppresent av oss igår, så här kommer bilder på det...



Gullig katt, från Dinglisar. Bor nu i Zavannahs barnvagn...



Klänning med Hello Kitty, från H&M.



Stor sagobok med en massa disneysagor. Har inget foto på boken eftersom jag fick den inslagen i affären. Köpt på Lillebror i Ystad.



Dopkort som jag själv gjort.



Zavannah fick alla sina presenter i en fin kartongpåse, köpt på Gallerix.

Ikväll händer det nog inte så mer. Danne kollar på fotboll, så jag får väl också kika på det...

Nästa vecka är det kort arbetsvecka, är ledig på fredag, härligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0