100619

Idag har älsklingen och jag varit iväg på dop. Linda och L-Hs söta Zavannah döptes. Var ett jättefint dop och god mat och tårta sen efteråt. Hur trevligt som helst:) Vi blev bjudna på kassler, potatisgratäng och massa grönsaker. Efter det blev det två sorters kakor och prinsesstårta. Tack Linda och L-H för att vi fick komma och vara med på Zavannahs stora dag:)



Snäckan i kyrkan precis när hon hade blivit döpt:)



Zavannah i en söt klänning efter dopet:)



En av de fina tårtorna som en släkting till L-H bakat.

Blev verkligen en jättemysig eftermiddag!

Ikväll blir det lugnt här hemma med en film. Blir en svensk film med Olle Sarri som heter Apan...



Får hoppas att den är bra.

Har förresten köpt lite mer "blomsterpyssel". Var inne i en blomsteraffär i Ystad igår som jag aldrig varit i innan. Jag skulle kunnat köpt allt de hade. Supersöta blommor, krukor och tillbehör. Blev i alla fall lite små inköp, men blir lätt mer nästa gång jag ska dit...



Gammaldags kruka, hjärtan i snören och två rosor. Ska köpa nån liten söt blomma att sätta i krukan med tillbehören, kanske hjärta på tråd eller nån annan liten kul blomma. Blir nästa veckan lillla projekt...

Hoppas ni får en fortsatt bra helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0