100616

Nu har mer än halva arbetesveckan gått. Skönt att det börjar närma sig helg. Idag hade man ju inte tackat nej till att vara ledig, har ju varit hur fint väder som helst ute. Men men, någon ska ju jobba...
Var ute och sprang en lång runda i skogen nu ikväll, var verkligen jättehärligt. Och behövdes verkligen, jag har inte sprungit på flera månader, får skärpa mig nu när det är så fint väder ute.

La ju upp bilder på presenterna jag gav till Olivia för några dagar sedan, men glömde lägga upp kortet som jag gjort till henne... Så här kommer det:



Riktigt gulligt flickkort:)

Var på Nova i lördags med Anna, Olivia och Angelica. Anna köpte en jättefin födelsedagspresent till mig, eller presenter rättare sagt, 4 st rosa glas från Indiska. Har kollat på dessa glasen hur länge som helst, men det har inte blivit av att jag köpt dem. Så efter jag fått presenten av Anna gjorde jag slag i saker och köpte några till. Blev 2 rosa till och 6 st vita. Se bild nedan.



Kanonsnygga och väldigt goda att dricka ur. Tack Anna:)

La ju in en bild på ett par nya sandaler tidigare i veckan, men den bilden som jag hade tagit från Skopunkten var verkligen kass. Har därför tagit en egen bild på sandalerna som blev mkt bättre...



Supersnygga:)

Avslutar dagens inlägg med ett litet tips. Adressen till älsklingens blogg (jo, det är sant, han har faktiskt börjat blogga).

Gå in och titta på danielsjakt.blogg.se

Trevlig läsning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0