100615

Idag fyller min söta guddotter Olivia 6 månader:) Stort grattis till dig gumman!
Var och firade den lilla snäckan i söndags. Naturligtvis hade jag glömt att ta med mig kameran, men jag har i alla fall ett par bilder på vad hon fick för presenter av mig...



Gullig snigel från Teddykompaniet. Köpt på Levande Hem i Ystad.



Tuff body med giraffer på, köpt på Lindex.

Tack Anna, Martin och Olivia för ett trevligt kalas i söndags!



Nu till något helt annat. Har inhandlat lite nya blommor och krukor som jag tänkte visa...



Gammaldags kurka med nån gräsväxt i, fick flytta in på byrån i hallen...



Grå kruka som jag livade upp med en hjärta på tråd och fina lila blommor.



Hjärta på tråd i en hög ljusstake. Syns lite dåligt, men det är små lila fjärilar på ljusstaken. Supersnyggt!

Har faktiskt funderat på att bli florist tidigare, älskar att fixa med blommor:)


Avslutar dagens inlägg med en bild på min älskade Ludde ♥



Svårt att bli sötare än denna lille plutten:)

Hoppas ni får en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0