100606

Hade födelsedagspartaj igår och efter det blev det sommarnatta. Var verkligen en jätterolig kväll!

Idag tänkte jag bjuda på en massa bilder från kvällen:) Håll till godo!



Jag å syrran i våra söta klänningar!



Karin!



En god fördrink på uteplatsen. Erika och Anders.



Elin, Annie och Henke.



Älskling spexar...



Bjöd på kycklingsallad.....



räksallad....



och baguetter!



Folk!



Jimmy och L-H!



Anette, Ingo och Anders.



Kubb i mörkret!



Danne ser ut som en riktig turist!



Fråga mig inte vad som händer här...



Ingo och Annie dansar:)



Zavannah!



Två sötnosar:)



Olle Jönsson in action:)



Perikles!



Danne, Ingo och Karin på sommarnatta:)



Jag på sommarnatta! Ganska glad:)

Blev verkligen en kanonkul kväll! Tack alla som kom till min fest och tack för alla era fina presenter!!!



Av Linda, L-H och Zavannah fick jag söta örhänge, en gullig muffins, rosor i kruka och ett supersött kort på Zavannah!



Av Elin, Henke och Annie fick jag en jättegullig kanna, the och marmelad.



Av katten fick jag presentkort på Mobilia och chocklad:)



Av resten av gänget fick jag ett presentkort på Nova! I like:)

Blev jätteglad för alla fina presenter jag fick!




Kommentarer
Postat av: carro

fina ni är...hittade din blogg av en slump.umgås du med helen fortfarande eller?hoppas du mår bra.

ha de så bra /carolina

2010-06-07 @ 09:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0