090603

Som jag skrattade idag på bussen när jag åkte hem från jobbet. När bussen börjar närma sig Veberöd börjar busschauffören prata i mikrofonen. Han säger att han ska ge oss några ord på vägen och börjar läsa upp något citat. Minns inte riktigt vad han sa, men det var typ nån dikt. Han avslutade det hela med att önska oss en trevlig kväll. Lite speciellt. Kanske är nåt för pappa som också kör buss.... eller inte...




Tiden gick fort på jobbet idag. Efter jobbet solade jag i en halvtimme, vill vara brun till min födelsedagsfest på lördag. Ikväll har jag varit ute och gått en lång runda i skogen,  har inte hunnit gå en enda promenad på hela veckan så det behövdes verkligen...

Ska skriva ner allt jag har kvar att handla till festen ikväll, sen försöka hinna handla det imorn, annars får det bli på lördag.

Hoppas ni har haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0