Sammanfattning 2009

Då kör vi en liten sammanfattning av 2009!

JANUARI -- MAJ: 

Jag gick sista terminen på min utbildning till Hälso och sjukvårdsadministratör.

FEBRUARI:

Jag köpte min lilla Loppa. Verkligen skönt att äntligen ha en egen bil.



MARS:

Jag och Madde började med vårt projektarbete.

Jag flyttade in hos Danne:)

MAJ:

Jag fyllde 25 år! Tog äntligen examen! Hade en jättekul fest för att fira min examen och födelsedag:)







JUNI:

Jag och älsklingen åkte till Kreta:)







Min söta syster tog studenten:)



Jag fick började mitt sommarjobb som medicinsk sekreterare vid Kvinnokliniken i Lund:)

AUGUSTI:

Danne och jag åkte på en minicruise till Oslo:)



SEPTEMBER:

Jag började ett vikariat  som medicinsk sekreterare på Förlossningen i Lund. Känns jättebra att ha fått ett jobb!



Vår söta guddotter Annie fyller 1 år!




NOVEMBER:

Åker till Rom med hela Dannes familj för att fira Dannes pappas 60-årsdag.




DECEMBER:

Jag får reda på att jag får fortsatt vikariat på Förlossningen i Lund, jag får stanna ända till augusti 2010, känns kanonbra:)

Många av mina vänner har fått barn i december;

Koffe och Helena fick lille Albin
Anna och Martin som lilla Olivia
Niklas och Kamilla som lilla Moa.

Såja, då har jag i alla fall fått med några viktiga hållpunkter för 2009. Givetvis har det hänt en massa annat trevligt också. Jag har hittat på roliga saker med Danne, mina vänner och min familj.

Avslutar denna lilla sammanfattning av 2009 med att lägga in bilder på mina älskade djur Ludde och Hoppe som verkligen har förgyllt mitt år:) Jag älskar er mina små troll!









Kommentarer
Postat av: loppälskaren

hittade du ingen bättre bild på mig:P?!

2010-01-10 @ 13:10:38
Postat av: Anna

Olivia tackar såmycket. Ja, jag fattar inte hur tiden kan gå så fort.



Kram kram

2010-01-16 @ 20:06:02
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0