100106

Har varit riktigt skönt att vara ledig idag:)

Tog en riktigt lång sovmorgon idag tillsammans med Ludde. Var även iväg en sväng och solade i förmiddags, skönt att få lite färg! Lite senare på dagen blev det en lång runda med Ludde i Ystad. Var riktigt skönt att vara ute och gå i det fina vädret:)

I eftermiddags var jag en sväng på IKEA med syrran. Blev en del fynd...



Snygg byrå. Halva priset, så den kostade bara 495:-. Vi har en likadan redan, men tänkte denna skulle stå på ovanvåningen.



Byrå som ska stå i hallen. Vi behöver verkligen mer plats till våra kläder, lakan och handdukar, så dessa möbler hjälpte verkligen:)




Ännu mer förvaring...



Tre stycken ljusstakar. Även de på rea, bara 19:-/st.



Två stycken förvaringsprylar till plastpåsar, nu slipper det se ut som andra världskriget under diskbänken:)

Tror jag fick med allt nu. Blev nöjd med det jag handlade!

Imorgon blir det jobb igen. Skönt att bara jobba två dagar innan det är helg igen.

Men nu är det dags att sova så jag orkar upp imorgon!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0