100125

Tycker denna måndagen har gått väldigt snabbt. Skönt att ha första jobbdagen på veckan avklarad! Var ute och gick en lång runda i skogen när jag kom hem. Var riktigt kallt ute, men ändå skönt att komma ut en sväng. Känns väldigt bra att det börjar bli ljusare ute. Inte så kul att gå i skogen när det är kolsvart. Visst, det finns ju ficklampa, men jag är ändå inte så sugen på det. Idag var jag hemma vid halv fem så jag hann precis gå en runda innan det blev alldeles för mörkt.

Ikväll händer det inte så överdrivet mycket kul. Blir kanske en film...


Nu till något helt annat...


Jag brukar inte gilla att handla på rea, men i lördags fyndade jag faktiskt när jag var en sväng i Ystad...




En metallskylt som har flyttat in i Dannes och mitt sovrum. Kostade bara 40 kr, halva priset. Tydligen kan man hitta fina saker på rea ibland...


 


Kommentarer
Postat av: NEA

Jag har tänkt börja göra designer och sälja dom. Så om du är intresserad, skriv till mig! :)

Vi snackar inga stora summor här utan till en början kanske något runt 20 kr.

2010-01-25 @ 19:41:53
URL: http://neadesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Checka in

http://justiice.blogg.se

2010-01-25 @ 19:45:56
Postat av: Mona Olsson

Hej Johanna!



Jag kan designa din blogg för 25 SEK, såg du hade fått ett bud på 20 SEK men jag lägger mig lite högre eftersom jag vet att du litar på mig!!



Kram Mona

2010-01-27 @ 00:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0