100124

Då var det redan söndag igen. Helt galet vad veckorna går snabbt. Känns både bra och dåligt. Skönt att det börjar närma sig vår, men man blir nästan rädd så snabbt tiden går ibland. Jag tycker inte det var länge sen man fyllde 20, nu blir jag 26 om några månadern. Tiden springer verkligen iväg...

Jaja, nog snack om tiden och att man håller på att bli gammal.... Var i alla fall hos farmor i fredags och firade hennes födelsedag. Hela min familj var med, så det var jättetrevligt. Farmor fick fina blommor av oss allihopa. Jag hade ju tänkt köpa rosa tulpaner till farmor, men det fanns inga kvar, så det fick bli lite olika färger istället.



Här har vi tulpanerna. Ser lite tråkigt ut när de inte är utslagna så mycket, men de blir säkert jättefina om ett par dagar...



Syrran hade köpt en jättefin blomma till farmor!



Min lilla plutt var givetvis med och firade farmor!

I lördags var jag och min bror ute med Ludde en sväng hos mina föräldar, passade på att ta lite fina vinterbilder.







Ludde plumsar rundor i snön...



Såååå söt min lilla plutt är:)

Senare på dagen åkte vi och firade min kusin Kasper som fyllt 8 år i veckan.



Tröjan som jag köpte till Kasper. Nu är det minsann inte sött och gulligt som gäller längre...



Födelsedagsgrisen som mumsar på en kaka! Tyckte inte det var längesen han var en liten bebis, men tiden går som sagt fort...



Min andra lilla söta kusin Nicolas var också med på festen!



Det är svårt att vara så mycket sötare än vad denna lilla krabaten är:)

Senare på kvällen kollade jag och älskling på film, blev det nya Wallander, Dödsängeln. Var helt okej, ungefär samma upplägg som i de andra Wallanderfilmerna...




Idag har jag varit duktig och städat hela huset, var välbehövligt... Blir nog inte överdrivet mycket kul som händer idag. Ska i alla fall ner till mina föräldrar ikväll på middag. Skönt att slippa laga mat själv, dessutom är ju mammas mat alltid godast:)

Hoppas att ni har haft en jättebra helg. Nu väntar ännu en jobbvecka...






Kommentarer
Postat av: karin

mkt fin blomma:D

2010-02-03 @ 22:44:15
URL: http://iamafuckingprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0