100117

Hej allihop!

 

Var ett tag sedan jag skrev här nu...

I veckan har jag jobbat som vanligt. Tycker veckan har gått ganska fort, har haft mycket att göra på jobbet varje dag. Kvällarna efter jobb har det inte hänt något alldeles för intressant...

I fredags hälsade jag på föräldrarna och käkade middag där. Sen blev det film med syrran hemma i Vomb.

I lördags åkte jag och syrra till Nova (igen) för att shoppa. Var superkul och vi hittade mycket båda två! Se bilder nedan...




Snygga ballerinaskor från Skopunkten. Jag vet att det är vinter ute fortfarande, men nu är jag i alla fall förberedd för våren:)




Ett till par balleringaskor från Skopunkten. Vill verkligen att det ska bli vår snart. Har en massa fina vårskor som bara står och samlar damm i garderoben nu...



Fulsnygg klänning från H&M. Älskar kläder som ser så gammeldags söta ut. Ska nog ha denna klänningen på Olivias dop!



Gullig tunika från Vero Moda. Tycker denna ljuslila färgen är så fin. Kommer verkligen bli snyggt till våren.



Köpte även detta söta skärp som jag tänkte ha till tunikan. Även det från Vero Moda.



Ännu en tunika, denna är köpt på H&M. Tänkte ha denna på jobbet.



Mysiga pyjamasbyxor från H&M. Även de i söta vårfärger.



Och sist men inte minst några fina dukar i härliga vårfärger!

Det var nog det hela....

Känns skönt att ha fått handla lite till vårgarderoben. Nu längtar man ännu mer till våren:)

Idag tänkte jag städa och fixa lite här hemma. Sen blir det en sväng ner till Ystad för att lämna Ludde och storhandla.

Hoppas ni har haft en bra helg!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker alltid du hittar så fina saker när du handlar...klänningen från HM är ju ursöt och passar perfekt till ett barndop! Kram från oss i källshult som också längtar efter våren!

2010-01-17 @ 15:30:09
Postat av: Linda

Mycket fint du köpt gumman, gillade den söta klänningen från Hm den som var i gammeldags stil... Ska oxå in till malmö på lördag o fira mamma så då får jag också shoppa lite nytt:)



Kram

2010-01-18 @ 14:39:57
URL: http://lindaracz.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Favorit serie?

ha en bra dag

2010-01-18 @ 14:55:02
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0