Snö, snö och ännu mera snö

Nu är jag riktigt trött på snön. Det känns som att vintern aldrig tar slut. Är så drygt att ta sig till och från jobbet när bussarna blir sena på grund av vädret. Det är heller ingen höjdare att gräva fram bilen från all snö varje morgon när man ska iväg till bussen. Nästan lite tur att bussarna är sena, det tar ganska mycket längre tid att köra in till Veberöd när vägarna är isiga och hala. När det är vinter är det verkligen synd att man inte bor närmare sitt jobb.



Visst är det fint med snö, men jag tycker det räcker att snön ligger över jul och nyår.

Det har inte hänt alltför mycket kul annars de senaste dagarna. Jag har haft ont i halsen sedan i fredags. Har haft ont i magen nu några dagar också. Men som tur är så har jag kunnat jobba ändå. Skulle egentligen åkt in en sväng till Nova med Anna och Helena och deras småttingar i lördags, men det blev inte av på grund av Helena var innesnöad och jag hade så ont i halsen att jag knappt kunde prata. Mådde i alla fall bättre på kvällen, så var en sväng hos Linda och Lh, stannade inte så länge på grund av att jag inte mådde tipptopp, men det var ändå kul att ses ett tag.

Ikväll händer det absolut ingen kul, ska ta tag i mitt berg med stryktvätt, så jag har i alla fall att hitta på...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0