100208

Haha. Nu har jag ju gjort bort mig riktigt. Såg precis att jag har skrivit 09 på alla mina inlägg från 2010, och jag har inte märkt något förrän nu. Ingen annan som har gjort det hellre tydligen, eftersom ingen har sagt något. Idag har jag i alla fall skrivit 10:)

I fredags slutade jag redan vid halv 2. Skönt att kunna gå hem tidigare när det är fredag. Har många flextimmar, så jag har lite att plocka av. Åkte ner till Ystad direkt efter jobbet och tog en fika och shoppade lite med min kära syster.



Hittade en söt tunika. Bara 199:-

Handlade även lite småskraft på H&M. Senare på kvällen blev det middag hos mina föräldrar.

I lördags var jag på Nova med Anna och Olivia. Annas trevliga kompis Angelica var också med. Blev en jätterolig dag. Hittade en hel del fina saker. Vi åt en god lunch på Wok Kitchen. Olivia var jätteduktig hela tiden:)



Örhängen i fina vårfärger från Gina Tricot.



Snygga klämmor från H&M.

Köpte även en ljusblå tunika som man kan knyta i midjan, jättesöt:) Köpte också en gul bh och gula trosor, för det är ju snart påsk:)

Efter shoppingrundan gjorde Danne och jag ett nytt försök att laga fondue. Och denna gången lyckades vi. Använde buljong istället för olja, blev jättegott!

Senare på kvällen kom Linda, L-h och Henrik hit. Vi kollade på melodifestivalen och sen spelade vi spel. Jag var duktig och vann för en gångs skull. Blev en jätterolig kväll:)

I söndags rensade jag och mina föräldrar ut min kyl och frys i Ystad. Gick även igenom skafferiet. Blev en hel del mat som man slängde. Nästan allt var för gammalt. Blir ju så när man nästan aldrig bor där. Så nu är i alla fall kylen avstängd, får hoppas att det märks lite på elräkningen.

Idag har jag jobbat. Hade en praktikant hos mig på förmiddagen. Jätteduktig tjej, så det var verkligen en hjälp eftersom jag hade mycket att göra på jobbet idag. På fredag har jag tagit semester, ska bli jätteskönt att vara ledig:) Ska även vara ledig på måndag nästa vecka, så det blir en riktig långhelg:)



Kommentarer
Postat av: Karin

För det första, erkänn aldrig dina misstag, för det andra: mkt trevlig fredag:) för det tredje: rosettklämmorna finns inte i ystads hm =(

2010-02-22 @ 20:15:41
URL: http://iamafuckingprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0