100216

Tycker det går allt längre mellan gångerna jag bloggar. Men tyvärr räcker inte tiden till... Idag blir det i alla fall ett litet inlägg...

Förra veckan jobbade jag som vanligt...

I fredags var jag hemma hos mamma och pappa och åt en god middag och hämtade min lilla plutt.

När jag kom hem senare på kvällen såg jag att jag hade fått ett jättegullig Alla Hjärtans Dag kort från mina föräldrar i brevlådan.



Så sött:) Blev verkligen jätteglad!

I lördags var jag och syrran iväg och shoppade. Hittade en hel del som vanligt... Tur att det är lön snart igen:)



Tunika från Vero Moda.



Skärp från Vero Moda som jag tänkte ha till tunikan.



Gulligt armband från Vila.



Ballerinaskor från Skopunkten.

Det blev även inhandlat lite underkläder och annat smått och gott:)

Var en jättetrevlig shoppingdag som alltid med min söta syster:)

Senare på kvällen skulle jag och älsklingen laga en god middag. Vi hade planerat att göra fondue med en massa tillbehör.



Visst ser det mysigt och gott ut. Synd bara att vi använde fel sorts olja som bara rykte och höll på att börja brinna. Så vi fick kasta ut grytan i snö och steka köttet istället. Gaaaaanska så trist. Undrar vem det var som sa till älsklingen att det gick bra att göra fondue med vanlig olja.... Hmmm. Nästan gång ska vi göra fondue med buljong istället.

♥ I söndags var det Alla Hjärtans Dag ♥



Fick två jättefint inslagna paket av Danne. I det ena paketet var det bodylotion med papayasmak:) I det andra en chipspåse med mina favoritchips, Dill och gräslök... Haha. Kanske inte så romantiskt, men Danne vet att jag älskar dessa chipsen:)



Mina presenter till Danna, 2 örngott med hjärtan och ett kort som jag gjort själv. Eftersom han älskar att jaga fick han även en gullig älg som säger "I love you" när man trycker på den:)

Igår jobbade jag som vanligt. Efter jobbet var jag ute en lång runda i skogen. Fortfarande ganska myckte snö i skogen, men lite lättare att gå där nu än vad det var förra veckan.

Jobbade idag med, hade en praktikant på jobbet idag. Efter jobbet solade jag. Nu ikväll har Danne och jag ätit goda bakpotatisar med skagenröra och en massa grönsaker. Mumsigt!
Resten av kvällen erbjuder tv och strykning....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0