100208

Känns som det var evigheter sen jag bloggade sist... Dags att skärpa sig...

Får väl köra en liten sammanfattning av helgen...

I fredags gick jag hem från jobbet lite tidigare, skönt:)

Kände mig lite shoppingsugen efter en lång arbetsvecka. Hade tur som hittade en tuff tröja på Unos kläder.



Ett linne som är "ihopsytt" med en kortärmad kofta...



Lite av baksidan på tröjan, sött!

Efter min lilla shopping körde jag till Ystad för att äta en god middag hos mina föräldrar och sen hämta Ludde. Verkligen skönt att slippa laga mat!

I lördags var Anna och Olivia och Linda och L-H här på middag. Vi lagade kycklingwok och gjorde en hallonpaj till efterrätt. Blev mumsigt:) Kikade även lite på melodifestivalen, så kasst det var....



Tänk att man ska bli gudmor till denna söta lilla plutt:)

I söndags var jag en sväng på Pema. Köpte en massa pysselsaker.




Köpte bland annat denna söta stans. Blir snyggt att sätta vid ena långsidan när man gör kort. Kul med lite variation!

Blev naturligtvis en massa bus och mys med Ludde också i helgen. Saknar honom verkligen jättemycket i veckorna. Jobbigt, men det är som det är för tillfället....

Ikväll tänkte jag pyssla lite och kolla på tv. Sen ska jag försöka komma i säng i tid idag...


Kommentarer
Postat av: Anna

Kramen är fixad. Hon skickar en kram tillbaka

2010-02-16 @ 11:56:01
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0