Uppdatering...

Helt otroligt att det fortfarande är folk som läser min blogg. Har ju varit helt urusel på att uppdatera. Nåja, det blir i alla fall ett liten inlägg idag...

Lovade ju att lägga upp bilder på presenterna som vi gav till Annie, så här kommer dom..



En supersöt kofta från H&M.



Leksak, minns inte var jag köpte den...

Har inte hänt så mkt kul sen jag skrev sist, har mest jobbat... Sen har det tyvärr hänt en del tråkiga saker också, men det är inget som jag tänker skriva om här. Myckte därför jag inte bloggat på ett tag. Men nu verkar det i alla fall gå åt rätt håll, bara att hoppas på det bästa.

På fredag blir det bio med Anna, ska se "Flickan som lekte med elden". Får hoppas den är bättre än vad folk säger. Den första filmen var kanonbra, så måste ju se denna me. Ska även klippa mig innan det blir bio...

Vet inte så mkt mer vad som händer i helgen. Danne ska vara borta nästan hela helgen på fiskeresa, så jag tänkte bo i Ystad från fredag till söndag. Kommer i alla fall bli en massa mys med min lille Luddeplutt.

Får ta tag i att stryka lite nu...

Kramar ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

Ohhh va kul att du har bloggat har du sett i min blogg att jag osså har börjat så smått :=) Hörde av Sara att du osså skulle ditt pån söndag så kul jag tror osså jag ska komma ditt. Många kramar

2009-09-24 @ 10:18:07
Postat av: Helena

Ohhh va kul att du har bloggat har du sett i min blogg att jag osså har börjat så smått :=) Hörde av Sara att du osså skulle ditt pån söndag så kul jag tror osså jag ska komma ditt. Många kramar

2009-09-24 @ 10:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0