Sammanfattning av helgen...

I fredags jobbade jag som vanligt. Efter jobbet var jag nere en snabb sväng i stan och shoppade lite. Blev bland annat dessa söta vantar från H&M...



Blev även inhandlat smink och en bh på H&M...

Efter shoppingen tog jag bussen hem till Vomb och packade lite kläder och annat inför helgen, eftersom jag skulle spendare den i Ystad i min lilla lägenhet. Körde sen från Vomb till mina föräldrar för att äta en god middag. Efter middagen var jag iväg och klippte mig, behövdes verkligen, hade inte klippt mig sen i slutet av maj...

Fredagskvällen avslutades med bio tillsammans med Anna. Vi såg Flickan som lekte med elden.



Var en kanonbra film, rekommenderar er verkligen att se den. Glöm bara inte att se ettan först, Män som hatar kvinnor, också en kanonbra film.

Lördagen började jag med att sola. Var riktigt härligt, var längesen jag var iväg och solade. Sen träffade jag Karin och Linda i stan. Köpte ett jättesött halsband och en höstjacka.


Jackan är köpt på H&M, hur snygg som helst :)



Det söta halsbandet som jag köpte på Sisters :)

Var även och hälsade på hos farmor och farfar under dagar. Var längesen jag träffade dem, så det var verkligen roligt att ses.

Även denna kväll åt jag en god middag hos mamma och pappa :) Kvällen avslutades med en hyrfilm, den nya Wallander, Cellisten. Var inget vidare faktiskt, tycker bara att Wallanderfilmerna blir sämre och sämre. Men man MÅSTE ju se dem eftersom man varit Ystadbo sen man var liten....

Blev lite solning på söndag förmiddag också, härligt :) Efter det var jag en sväng hos Sara och Anders tillsammans med några andra vänner till Sara.  Var ett par tjejer som visade upp lite produkter med Aloe Vera i som man även fick prova. Sen fick vi bada fotbad mm. Efter detta blev det en supermumsig lunch med bullar och massa pålägg som Sara hade fixat!

Så långt allt väl..  Ända tills jag skulle köra hem....

När jag har kört ett tag och sedan ska växla ner till trean hoppar bilen till några gånger och sen stannar den. Försöker starta bilen igen och den går igång utan problem, men det går inte att köra med den... Skit! Testar flera gånger, men till slut ger jag upp och ringer till min kära pappa som får hjälpa mig att putta in den på en parkeringsplats. Ringer även en kompis till min bror som är bilmekaninker, men han får ingen rättsida på bilen. Vi beslutar oss för att bogsera den till Hyundaiverkstaden i Ystad och där står den nu och väntar på att förhoppningsvis få bli reparerad imorgon. Jävla skit. Känner inte för att lägga flera tusen på denna bilen. Hoppas verkligen inte att det blir en dyr historia, det tycker inte min plånbok om. Pappa ska lämna in bilen när jag är och jobbar och sen ska han ringa och berätta domen för mig...

Helt sjukt att den bara lägger av, har gått hur bra som helst innan. Gick igenom besiktiningen utan problem för ett par veckor sen och den har aldrig krånglat såhär innan. Väldigt konstigt. Får verkligen hoppas att det inte blir en alltför dyr historia..... Usch.... Bara till att hoppas på det bästa...

Ikväll blir det bara slappande framför tvn och sen är det jobb imorgon igen som vanligt.

Hoppas ni har haft en bättre söndagseftermiddag än vad jag har haft iaf...

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0