Helgen

Hej allihop!

Helgen började med en god middag hemma hos mamma och pappa i fredags. Resten av kvällen spenderade jag tillsammans med min syster, vi såg bland annat den nya Wallanderfilmen "Tjuven".

I lördags åkte jag och syrran in en sväng till Malmö. Vi var på IKEA och Entré. Blev en rolig dag och tiden gick väldigt snabbt...


Köpte denna fina golvlampan på IKEA.


Blev även en mysig filt till Ludde som han ska ha när han blir passad hos mamma och pappa.


Blev även dessa fina tavlor med ramar till som inhandlades...




På Entré köpte jag ett par jeans från Esprit.




På kvällen tog Danne och jag det lugnt, lagade god mat och kollade på en film.


Idag har vi satt upp lite tavlor och varit ute en runda i skogen med Ludde. I eftermiddag ska vi fira mammas födelsedag. Har köpt ett presentkort på Linces till henne och gjort ett fint kort.

Ikväll är det inget inplanerat, förhoppningsvis blir det en lugn kväll framför tvn...

Hoppas ni har haft en härlig helg

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: karin

HATA HATA HATA ESPRIT:-@

2009-09-23 @ 12:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0