090914

Då var det måndag igen.... Ny vecka och nya tag...

Har inte gjort så mkt mer idag än jobbat. Jobbade över idag, så jag kan gå tidigare på fredag. Jobbar hellre lite mer varje dag och går hem tidigt på fredagar, är så skönt :)

Efter jobbet lagade jag lite korvstroganoff, blev inte supergott direkt, men gick att äta i alla fall.

Nu har jag precis varit ute och powerwalkat i en timme, sååå härligt! Perfekt väder för att gå.

Nu ska jag städa lite till min lilla Hoppegubbe och sen blir det en härlig dusch.

Sov så gott sen...

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack tack gumman. Ska bli så kul när allt är färdigt.



Kram kram

2009-09-15 @ 14:15:17
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0