090910

Jag vet att jag har varit urusel på att blogga den senaste tiden. Men jag har varken haft tid eller ork till det. Har varit sjuk nästan hela förra veckan och denna veckan har det varit mkt på jobbet. Hinner inte blogga när man kommer hem sent på dagarna, finns så mkt annat som måste hinnas med. Men idag är jag i alla fall duktig och skriver ett inlägg:)

 Har i alla fall hunnit med lite kul den senaste tiden med, träffat lite vänner och shoppat mm. Har köpt alldeles för mkt kläder och saker den senaste tiden. Blir väl så att ju mer pengar man har desto mer gör man av med. Men har i alla fall kunnat lägga undan en hel del pengar denna månaden, härligt :) Har inte kunnat göra det på hela tiden som jag har pluggat. Lägger inte in bilder på allt jag handlat här, för då blir ni bara trötta haha. Har i alla fall blivit en del nya kläder och lite annat smått och gott...

Det går framåt på jobbet också, börjar komma in i rutiner och arbetsuppgifter bättre nu. Känns skönt och dagarna går relativt fort. Trivs väldigt bra på förlossningen där jag jobbar nu, men det ska verkligen bli skönt med helg! Behöver vila upp mig och sova ut...

I helgen är det inget särskilt planerat. Förhoppningsvis blir det en lugn och mysig helg med älsklinge och Ludde :)

Nu ska jag ut och gå en lång runda i skogen innan det blir mörkt ute.

Hoppas att allt är fint med er!

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Johanna!

Förlossningen låter super spännande! Vad får du göra för roligt? Ser du bebisarna eller skriver du om dem?

Sköt om dig! Sofie

2009-09-10 @ 19:11:18
URL: http://gunsansvardag.blogspot.com
Postat av: Anna

ja, ibland så behövs det för att liva upp lite i vardagen!!!



Allt bra med dig vännen??? Kram kram

2009-09-12 @ 08:23:03
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Karin

Shoppiiiiiiing, shalalalalalaaaaaaa:D

2009-09-12 @ 10:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0