091026

Blev en jättetrevlig middag hemma hos mig och Danne i lördags tillsammans med några av våra vänner. Vi käkade tacos och sen hade vi pannacotta till efterrätt. Mumselimums:)

Lilla söta Annie var också med i lördags, så passade på att ta lite bilder på henne!



Inte klokt så mkt den lilla snäckan har växt nu. Hon är minsann ingen liten bebis längre.



Såååååå söt :)



Jag och Annie. Naturligtvis ska jag blunda....


Helena hade varit gullig och köpt en fin present till mig och Danne...



The och karameller som var jättefint inslaget!


I söndags gjorde jag en del kort, blev några grattiskort och ett par dopkort. Blev riktigt söta. Var även en sväng hos mamma och pappa och käkade middag.

Idag har jag jobbat. Gick bra, fullt upp hela dagen.

Så drygt att det är så mörkt ute nu. Mörkt när man åker iväg på morgonen och kolsvart när man kommer hem. Det är det värsta med hösten.

Skulle egentligen träffat Linda nu ikväll å pysslat, men mådde inte alls bra när jag åkte hem från jobbet, hade ont i magen å mådde illa. Känns fortfarande inte bra, men börjar bli bättre i alla fall. Så vi får pyssla en annan dag.

Får se om det blir nåt kort gjort här hemma ikväll. Ska kolla på Grannfejden sen me, är så skoj:)

Kram på er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0