091024

Lördag idag. Har fixat och städat en hel del idag. Har även varit iväg och handlat en massa mumsig mat. Ska ha lite vänner på middag här ikväll, så det har varit lite att fixa. Men nu börjar det se fint ut här:)


Fick en beställning igår på 20 julkort som en företagare skulle ha att ge sina anställda tillsammans med en julklapp. Tyckte det var jättekul att han ville ha mina handgjorda julkort. Har även fått beställning på en del dopkort och fler julkort från min frisör som säljer en hel del kort till mig. Så det lär bli en del klippande och klistrande för mig de närmaste veckorna...



En del av alla de julkort jag har gjort. Har redan sålt en hel del hos min frisör, och det är bara slutet av oktober.



Köpte ett par nya blommor idag när vi var i Sjöbo och handlade mat. Tyckte dessa var ganska tuffa, de jag hade i krukorna innan var halvdöda, så det behövdes verkligen nya.

 Får väl börja förbereda middagen lite nu och göra mig iordning.

Hoppas ni får en bra lördagskväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0