091023

Då var det fredag och för en gångs skull är jag ledig, såååååå skönt:) Idag blir det marknad med Anna och ikväll god middag och film ihop med älsklingen.

Igår var det shopping var hela slanten med syrran. Vi var i Malmö så gott som hela dagen. Var verkligen jättekul och vi hittade en massa fina saker båda två. Till lunch åt vi bakad potatis med en massa sallad, var väldigt gott.

Denna urgulliga lilla resväskan blev inhandlad igår. Blev ingen billig historia, även om jag fick lite rabatt på den, priset slutade iaf på 795:-, ordinarie pris var 1095:-, så jag får väl ändå vara nöjd. Har behövt en liten resväska länge, så det var på tiden att jag slog till. Tänkte först köpa en vanlig enkel svart resväska, men jag älskar ju gulliga och lite småbarnsliga saker, så denna väska kunde jag ju bara inte motstå:)



Köpte även en snygg festklänning från Gina Tricot. Tyvärr ser man inte alla fina detaljer på klänningen då denna bilden. Blev verkligen nöjd med klänningen iaf, kommer förhoppningsvis att användas många gånger. Och billig var den med, bara 199:-. Prutat och klart!



Blev även inhandlat en enkel vardagsklänning från H&M, även denna kostade 199:-.

Har verkligen handlat hur många som helst klänningar detta året. Har inte trivts bra i klänning förr, men nu älskar jag verkligen klänningar. Men garderoben är full av jeans också, så får se till att börja använda lite av dem nu i höst...

Ska städa undan lite här nu, tycker det ligger saker överallt...

Hoppas ni får en jättebra fredag!

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: karin

katten<3

2009-10-23 @ 11:30:45
URL: http://iamafuckingprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0